Sesungguhnya agama (yang benar dan diredai) di sisi Allah ialah islam dan orang-orang (Yahudi dan Nasrani) yang diberikan Kitab itu tidak berselisih (mengenai agama islam dan enggan menerimanya) melainkan setelah sampai kepada mereka pengetahuan yang sah tentang kebenarannya; (perselisihan itu pula) semata-mata kerana hasad dengki yang ada dalam kalangan mereka dan (ingatlah), sesiapa yang kufur ingkar akan ayat-ayat keterangan Allah, maka sesungguhnya Allah Amat segera hitungan hisabNya. [Surah Ali Imraan: Ayat19]

Rakan Iban Muslim

31 Ogos 2009

Minyak Naik! Terima Kasih Pemimpin


Sah! Memang kita bakal menikmati harga petrol yang baru mulai esok. Tahniah kepada kita semua kerana diberi hadiah yang istimewa sempena kemerdekaan yang ke-52 negara ini.


Ini juga hadiah terbaik kepada kita semua yang bakal balik ke kampung halaman sempena menyambut kedatangan Syawal kira-kira 3 minggu lagi.


Terima kasih kepada seluruh pimpinan negara yang bertungkus lumus menjaga kebajikan rakyat dengan menaikkan lagi kos hidup kami semua.


Tidak perlu diulas dengan lanjut, dan sekiranya ingin tahu lebih lanjut isi beritanya...sila klik di sini dan di sini. Yang pasti "Kita Berbangga Menjadi Rakyat Malaysia". Malaysia Boleh!