Sesungguhnya agama (yang benar dan diredai) di sisi Allah ialah islam dan orang-orang (Yahudi dan Nasrani) yang diberikan Kitab itu tidak berselisih (mengenai agama islam dan enggan menerimanya) melainkan setelah sampai kepada mereka pengetahuan yang sah tentang kebenarannya; (perselisihan itu pula) semata-mata kerana hasad dengki yang ada dalam kalangan mereka dan (ingatlah), sesiapa yang kufur ingkar akan ayat-ayat keterangan Allah, maka sesungguhnya Allah Amat segera hitungan hisabNya. [Surah Ali Imraan: Ayat19]

Rakan Iban Muslim

14 Oktober 2009

MAIN GOLF


Jap lagi nak main golf kat bawah tuh...hehe...aku tak reti pun main benda tuh...Aku buka tirai pagi nih dah ada orang tengah main golf kat bawah tuh...semangat betul depa...berpagi-pagi lagi para golfer tuh dah terpacak di tengah2 padang walaupun baru jer lepas hujan...

0 Pandangan: