Sesungguhnya agama (yang benar dan diredai) di sisi Allah ialah islam dan orang-orang (Yahudi dan Nasrani) yang diberikan Kitab itu tidak berselisih (mengenai agama islam dan enggan menerimanya) melainkan setelah sampai kepada mereka pengetahuan yang sah tentang kebenarannya; (perselisihan itu pula) semata-mata kerana hasad dengki yang ada dalam kalangan mereka dan (ingatlah), sesiapa yang kufur ingkar akan ayat-ayat keterangan Allah, maka sesungguhnya Allah Amat segera hitungan hisabNya. [Surah Ali Imraan: Ayat19]

Rakan Iban Muslim

31 Mac 2009

Kerusi Parlimen Kepala Batas Pula Bakal Kosong???


Selamat beristirehat Pak Lah!!! Tak kan Pak Lah nak duduk lagi dalam parlimen tanpa apa-apa jawatan. Kan janggal tu... Dulu sebagai Mr. PM, nanti kalau dah serah jawatan tu kepada orang lain, tak terasa hati ke? Ye la...biasanya diaorang akan kata macam-macam kepada 'mantan'. Dan 'mantan' pun akan kata macam-macam kepada yang tolong ganti. Kan susah tu... Pencen 100% lagi bagus. Kosongkan kerusi parlimen dan bagi orang lain ganti. Kalau dah tak jadi PM, sudah mestilah kena duduk kat tempat lain di dalam parlimen. Alamak...susah lah. Ada malu sikit lah...

Jalan yang agak baik...

Berehat lah....Jaga cucu...Yang lebih baik, bersedia untuk hari akhirat...

0 Pandangan: