Sesungguhnya agama (yang benar dan diredai) di sisi Allah ialah islam dan orang-orang (Yahudi dan Nasrani) yang diberikan Kitab itu tidak berselisih (mengenai agama islam dan enggan menerimanya) melainkan setelah sampai kepada mereka pengetahuan yang sah tentang kebenarannya; (perselisihan itu pula) semata-mata kerana hasad dengki yang ada dalam kalangan mereka dan (ingatlah), sesiapa yang kufur ingkar akan ayat-ayat keterangan Allah, maka sesungguhnya Allah Amat segera hitungan hisabNya. [Surah Ali Imraan: Ayat19]

Rakan Iban Muslim

21 April 2009

Dato' Seri Ir. Nizar beli kereta terpakai.



AGS10, AFD11, AFD22, AFD33, AFD55, AFD66, AFD77, AFD88, AFD99, AFD333, AFD999, AFF33, AFF88, AFF99, AGS828, AEU606

Di atas adalah senarai kenderaan yang akan dilelong bermula 4 Mei hinggalah 18 Mei. Borang tender sudah boleh mulai dibeli
di Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Perak, Bahagian Pengurusan, Aras 3, Bangunan Perak Darul Ridzuan dengan harga RM20 senaskah.

Opps...satu yang takkan dilelong. Lupa nak bagitau... AGS10. Yang ni MB Perak, Dato'Seri Nizar sudah tempah dan takkan dilelong. Yang lain tu boleh pilih. Kesemua kenderaan ini didaftarkan pada awal Januari yang lepas. Baru, bergaya, nombor plat pun menarik. Kenderaan semua dalam keadaan baik dan bebas kemalangan.

Kenapa dilelong...Mungkin nak pakai Exora pula. Apa kelas pakai Exora. Untuk menunjukkan semangat kenegaraan, pakailah kereta Malaysia, walau kereta yang ada baharu sahaja digunakan lebih kurang 4 bulan.

Bagi yang nak membeli, selamat bertarung harga. Bagi yang bertanya, kenapa dijual...dilelong? Tanyalah yang boleh menjawabnya. Sedikit masa lagi, kita baca saja di akhbar.