Sesungguhnya agama (yang benar dan diredai) di sisi Allah ialah islam dan orang-orang (Yahudi dan Nasrani) yang diberikan Kitab itu tidak berselisih (mengenai agama islam dan enggan menerimanya) melainkan setelah sampai kepada mereka pengetahuan yang sah tentang kebenarannya; (perselisihan itu pula) semata-mata kerana hasad dengki yang ada dalam kalangan mereka dan (ingatlah), sesiapa yang kufur ingkar akan ayat-ayat keterangan Allah, maka sesungguhnya Allah Amat segera hitungan hisabNya. [Surah Ali Imraan: Ayat19]

Rakan Iban Muslim

1 Jun 2009

Gayu Guru Gerai Nyamai

1 JUN setiap taun, pengerami Hari Gawai deka diintu semua bala dayak. Iban, bidayuh, melanau, kayan, sereta bala gerempong dayak ti bukai.

Belubah leboh bejalai ngabang, sereta kurang ka meh ngirup cap langkau. Jaga meh adap basa kitai leboh betundi enggau pangan diri ngambika kitai nadai nyadi laya. Minta ampun meh ngagai bala kaban belayan sereta sapa-sapa aja meh serimbai enggau pengerami hari gawai tu.

Nuju bala kaban belayan aku meri selamat Hari Gawai ngagai kita semua. Minta ampun meh nyema aku bisi salah ke kita semua. Ngagai bala Bloggers ti dipebasa, Selamat Ngitu Gawai meh ke kita semua.

Gayu Guru Gerai Nyamai